fly high

var helt slut igår morse så det blev inge jobb, eftermiddan kändes mkt bättre, såpass att jag hjälpte mamma lite med trädgården och på kvällen åkte jag å thommy till sundsvall för å hämta delar till bilen, fick mycket bra grejer för en billig peng, så nu fattas det i stort sätt en grej så är alla stora rostiga delar byta + att jag fick ny front fram å baktill. sidokjolar å lister, kommer se ut som en helt annan bil!

Inatt vaknade jag igen av en dånande huvudvärk å världens tryck i i bihålorna. var helt slut imorse med så blev inge jobb idag heller. ringde vårdcentralen å fick några tabletter utskriva via telefon så får hämta de efter kl5 . får hoppas det hjälper sen då, kan inte missa flera dagarsjobb pga det för att man inte kan sova tex.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllenMikaela

RSS 2.0