Jag är en stenhård mupp

igår kväll åkte jag till Pontus för att umgås med honom efter hans jobb, vi kolla på nå äcklig och konstig film, så jag inte ens vågade gå ut och röka efteråt haha, han vägra ju följa med ut i stormen också så istället blev jag hyper och flum. kom hem vid 8 i snö ovädret och tog det lugnt tills jag och pappabaloo åkte och hämta ytterligare nya delar till bilen (dyrt å äga bil) skotta snö har jag också gjort idag. härlig känsla tycker jag. vintern är på g liksom! Nu sitter jag i garage och sitter på pappabaloo's skoter (a) och håller sällskap när han fixar med bilen . men helst vill jag ut och åka skotra! Wräääää







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllenMikaela

RSS 2.0