bowling, hockey, film

Denna helg har varit störtskön, den började med förmiddags jobb, chilliderade några timmar hemma sen drog jag och broder till Kramfors för att bowla med hans kompisar mm . Jag vann på att komma sist :) Slutade med att jag och bror köpte skräpmat hem för å snacka lite skit :)

Igår (lördag) var jag några timmar i vårat nya garage för att hjälpa till att montera upp hyllor och sådant. Vid 5 tiden åkte jag å några i familjen + grannen&barn till övik för att glo elitserie hockey, min första så att säga men absolut inte min sista! Hitta en björnfitta i Modoshop affären, hur skön som helst och ända typ av mössa som passar med mitt korta hår :) vid kvällstid träffa jag brandmannen för promenad, film mys och nattmackor, helt okej det med .

Nu har jag myst ner mig med täcke framför tvn, har vart ganska så slö idag med tanke på att jag kom hem vid 4-5 tiden.



















Kommentarer
Linnea

Sjukt bra blogg!
Allt bra med dig ? :)

Svar: Vad roligt att du tycker de! (inte för att jag förstår varför) haha , Det är bara fint , sliten med bra :) Hur är det själv ? :)
ellenmikaela.blogg.se

2012-10-16 @ 17:34:26
URL: http://linneabjorkmans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllenMikaela

RSS 2.0