what's the deal u have dude

Sitter och trampar på samma jävla fotspår dag in och dag ut. Det var inte såhär jag trodde jag skulle vart för några år sedan. Trodde jag skulle kommit längre med livet. Upplevt mer. Kännt mer. Nu är man bara.. tom. inget händer, i och för sig är det inte så konstigt när man bor i världens ände men ändå. Vad är meningen med livet egentligen? pff .
För övrigt börjar jag bli sjuk. nyser allt för ofta så man blir snorig. tjock i halsen. ont i öronen. ont i huvudet. trött hela tiden men ändå sover jag minst 9h varje natt. antagligen för mycket sömn men finns ju inge och göra så då kan man ju lika gärna sova ist för att sitta å ha tråkigt. hajjar ni?





Kommentarer
Jenny

Jag hajjar. Då fördriver du tiden med träningen jag skickade, tills du kommer på något fantastiskt du ska och vill göra.
Jag känner lite samma sak. Därför fixar jag nu något fast jag egentligen inte har pengarna än. Ist för att drömma om det 10 år framöver så gör jag det nu. Annars kanske jag ångrar mig sen. Det är nu vi lever, varför vänta när man kan leva nu.
En dag om 20 år kanske man sitter bankrutt i akassa utan jobb alls, i flera år. Men idag jobbar jag och vill inte vänta mer med något. Bara lev och gör! <3 saknar dig kusin!

Svar: Det är så sant det du skriver. Men man har ju inte alla dom pengarna nu. Till att göra alla saker. Spara å spara. Det går ju så seegt! Men vad har man för väl än att göra ingenting alls :) Saknar dig med! ♥
ellenmikaela.blogg.se

2013-01-15 @ 19:31:13
URL: http://sweetjen.wordpress.com
Jenny

Ja då tar man lån som jag ;) lr lever supersnålt i 2 månader så har du din tatuering ;) <3

2013-01-16 @ 15:58:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EllenMikaela

RSS 2.0